چرا معهد الضّاد ؟

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



کانال تلگرام آموزش مکالمه عربی

ارسال پاسخ
تعداد بازدید 984
نویسنده پیام
arabic_farsi آفلاین

مدیریت انجمن
ارسال‌ها : 42
عضویت: 25 /1 /1397
تشکرها : 1
تشکر شده : 3
چرا معهد الضّاد ؟

—— چرا معهدالضّاد ... ؟!——

در معهدالضّاد:

⁃ فقط زبان عربى در تمام شاخه هاى كاربردى آن، اختصاصى و به شكل تخصصى آموزش داده مى شود.

- فرايند يادگيرى زبان مادرى را يك بار ديگر با كودك درون خود تجربه مى كنيد.

- نگاه به آموزش و رويكرد آموزشى و خروجى آن با آنچه تا كنون تجربه كرده ايد تفاوتى بنيادى دارد.

- كسى به شما زبان ياد نمى دهد شما زبان را ياد مى گيريد.

- از همان ساعت و جلسه ى اول شروع به حرف زدن و نوشتن مى كنيد.

- تنها هدف آموزش، كسب مهارت هاى زبان است.

- يادگيرى در سطح محفوظات، اطلاعات و معلومات فاقد اعتبار و ارزش آموزشى است.

-كم كم نگرانى، ترس، خجالت و استرس در كلاس را فراموش مى كنيد.

- با بازى و بازيگرى و احساس شوق و شادى و آرامش، مهارت آموزى مى كنيد.

- كاربردي ترين سطوح مهارت هاى زبانى را در كوتاه ترين زمان ها با تكيه بر اصول علمى آموزش به دست مى آوريد.

- استمرار در يادگيرى، مؤثرتر از استعداد يادگيرى است.

- ضعيف ترين حافظه ها معتبر تر از پر رنگ ترين جوهرها است.

- تكيه بر خواندن و نوشتن آفت يادگيرى است.

- ابزار يادگيرى ما گوش،چشم، مغز و زبان است نه قلم، كاغذ و ...

- دوره ها از حداكثر تنوع در شاخه هاى آموزشى(مكالمه فصيح،گويش هاى عربى،قواعد و ترجمه) و روز هاى برگزارى(عادى،فشرده و نيمه فشرده) برخوردار است.

- اكثر كلاس ها تا انتهاى دوره ى جامع هر شاخه آموزشى استمرار مى يابد و به پايان مى رسد.

-كتب آموزشى از سال ١٣٧٩ تأليف شده و تا امروز در صدها كلاس توسط ده ها مدرس آموزش داده شده و چندين بار اصلاح اساسى و به روز رسانى شده است.

- عرضه و آموزش کتب تأليفى و كاربرد متد آموزشى، انحصارى است.

- مبانى نظرى كتاب "زبان را ببلعيد، مزمزه نكنيد" مبناى آموزش است.

- مدير و ناظر آموزشى مركز، نويسنده كتاب "زبان را ببلعيد..." و مؤلف كتب آموزش عربى"ضاد" است.

- زبان، روان و متد يادگيرى به عنوان سه محور اساسي زبان آموزى، همواره در دستور كار آموزش مدرسان است.

- مدرسان، پس از قبولى در آزمون هاى كتبى و شفاهى زبان و گذراندن دوره ى الزامى آموزش كلاس دارى و متد آموزش و قبولى در آزمون آن پذيرش مى شوند.

- مدرسان به زبان، متد و روان شناسى آموزش و الزامات آن تسلط داشته و نسبت به افزايش تسلط خود، اشتياق و التزام عملى و مستمر دارند.

-اجراى متد در كلاس ها در تعامل پيگير ميان مدير آموزشى، مدرسان و زبان آموزان از آغاز تا پايان دوره ها، نظارت، آسیب شناسی و ويرايش مى شود.

- مبانى نظرى و رويكردهاى متد آموزش، متكى به بیش از ٢٥ سال تجربه ى تدریس، تألیف، پژوهش، تربیت مدرس و مدیریت آموزشی و نتايج ملموس و درخشان آن است.

- خدمات آموزشى با نازل ترين شهريه ها ارائه مى شود.

- تمامى دانشجویان، طلاب و زبان آموزان کلاس های صبح تا ٤ بعد از ظهر(شنبه تا ٤شنبه)، در هر ترم تا سقف يك چهارم شهريه از تخفيف برخوردار مى شوند.

- امكان حضور هموطنانِ ساكن خارج از تهران در دوره هاى نيمه فشرده پنج شنبه-جمعه با استفاده از تخفيف ويژه فراهم است.

- زبان آموزان می‌توانند همزمان با شركت در كلاسِ خود در سطوح گذشته همان شاخه، به صورت رایگان شرکت كنند.

- زبان آموزان مركز پس از قبولى در آزمون جامع در اولویت همكارى با مركز قرار دارند.

- تعهد دو سويه مركز و زبان آموزان به نظم، انضباط و التزام عملى به مقررات و شيوه نامه هاى ادارى-آموزشى، اساس موفقيت آموزش بوده است.

-كافيست بى كم و كاست، با ما همراه شده و با عربى جهانى شويد!


چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 19:09
نقل قول این ارسال در پاسخ
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :