معرفی کتابها و دوره ها

نرم افزار پخش شبکه های عربی در موبایل و تبلت اندروید

سه شنبه 24 اسفند 1395

نرم افزار "جدول القنوات العربية" این امکان را به شما می دهد که شبکه های مختلف عربی را در موبایل خود ببینید. این برنامه در واقع یک ماهواره ماهواره عربی پخش کانالهای عربی شبکه های عربی پخش آنلاین شبکه های عربی الجزیره العربیه العالم المستله پخش اینترنتی شبکه هااینترنتی است که فقط شبکه های عربی مانند المنار، العالم، الجزیره، العربیة، المستقلة و.... را پخش می کند. 

برنامه جدول القنوات العربية برای کسانی که اینترنت ارزان یا رایگان در اختیار دارند بسیار مناسب است و این امکان را به آنان می دهد که در همه جا عربی یاد بگیرند.

یکی از ویژگی های این برنامه تقسیم بندی شبکه ها بر اساس کشور صاحب شبکه است. یعنی با انتخاب نام هر کشور می توانید کانالهای آن کشور را تماشا کنید.

سه نکته درباره این برنامه:

1- هنگام ورود به برنامه دکمه مباشر را بزنید تا وارد لیست کانالها شوید.

2- برای دیدن کانالها باید نرم افزار ام ایکس پلیر را در موبایل یا تبلت خود داشته باشید. اگر این پلیر در سیستم شما وجود نداشته باشد، در داخل برنامه بطور خودکار به لینک نصب آن هدایت می شوید.

3-  گاهی وقتها پس از دیدن یک کانال، برای شما تبلیغات پخش می شود که با زدن دکمه ضربدر یا no thanks می توانید آن را ببندید. اگر مدتی به تبلیغات بی توجه باشید بعد از مدتی دیگر پخش نمی شود  یا کاهش پیدا می کند.

 

دانلود:

دانلود از کانال تلگرامی ما

دانلود از پیکوفایل

دانلود از آرشیو

 

منبع: عربی برای همه


مطالب مرتبط

دسته بندی موضوعات

فیلم های آموزشی

آمار سایت