معرفی کتابها و دوره ها

معرفی کتاب العربية لليافعين و دانلود رایگان نمونه ای از درسها

چهارشنبه 30 مرداد 1398

برای اولین بار در کشور، کتاب "العربیة للیافعین" برای آموزش زبان عربی به نوجوانان 10 تا 15 سال و مبتدیان  توسط گروه علمی أحباب لغة الوحی منتشر شد.کتاب آموزش عربی برای کودکان


این کتاب شامل شانزده حلقه فیلم آموزشی بوده و برای هر کدام از حلقه های آن مجموعه ای از تمرینهای کاربردی تدارک دیده شده است.
تا زبان آموز با مشاهده هر حلقه از فیلم ضمن اینکه قدم به قدم بر دایره مفرداتش افزوده می شود و از گستره واژگانی بیشتری برخوردار می گردد، با جملات کوتاه و پرکاربرد و تعابیر ساده عربی آشنا شده و بتواند با الهام از فیلم هر کدام از آنها را در مکالمه به زبان عربی به کار برد.

🔶مخاطبان اصلی این کتاب سه دسته اند:
 1️⃣دسته اول کودکان هستند که از سنین 6 تا 10 سال تعریف شده اند
 2️⃣دسته دوم نوجوانان10 تا 15 سال
3️⃣دسته سوم مبتدیانی هستند که قصد دارند مکالمه عربی را آموزش ببینند.

این کتاب در شانزده حلقه تدوین شده که شامل ابعاد مختلف زندگی روزمره نوجوانی به نام سندباد و گفتگوهای او با دیگران، آموزش رنگها، آموزش اعداد، آموزش لغات و اصطلاحات پیرامون متن فیلم، آموزش قواعد جمله سازی به همراه تمرینهای کاربردی از آیات قرآن کریم و احادیث اهل بیت (علیهم السلام) است.

زبان آموز در هر یک از این حلقه ها تلاش می کند تا جملات مهم و کاربردی را در قالب مکالمه‌های ساده یاد بگیرد و کم کم از طریق کلمات و اصطلاحات با جمله سازی آشنا شود، سپس مکالمه ساده را یاد بگیرد.

دانلود pdf درس اول کتاب به عنوان نمونه:

دانلود از آرشیو  /  دانلود از عربی برای همه  / دانلود از پیکوفایل

دانلود بخش اول فیلمها به عنوان نمونه:

دانلود از آرشیو / دانلود از پرشین گیگ

 

سفارش کتاب به همراه DVD:
09138039903

ارتباط با فروشنده در پیام رسان ایتا

ارتباط با فروشنده در پیام رسان تلگرام
 


مطالب مرتبط

دسته بندی موضوعات

فیلم های آموزشی

آمار سایت