معرفی کتابها و دوره ها

ثبت نام دوره آفلاین قواعد کاربردی عربی ( پیش نیاز دوره مکالمه عربی فصیح)

یکشنبه 14 فروردین 1401

دوره آفلاین قواعد کاربردی عربی ( مناسب برای علاقمندان به مکالمه عربی و دانش آموزانی که دوست دارند عربی را فراتر از مدرسه یاد بگیرند)

سلام! خیلی از کسانی که وارد دوره مکالمه عربی فصیح می شوند از عدم پیشرفت در عربی و سختی جمله سازی و اشتباهات زیاد در صحبت گله می کنند. یکی از اصلی ترین علتهای این مشکل عدم تسلط بر قواعد عربی یا یادگیری آن بصورت غیر کاربردی است. در این دوره تلاش کردم تا قواعد مقدماتی عربی را به صورت کاربردی و با زبان ساده بیان کنم.

محتوا و سر فصلهای دوره 

این دوره شامل 22 جلسه فیلم همراه با جزوه ورد و پی دی اف  است. هر جلسه یک و نیم تا دو ساعت طول می کشد. هر مبحث که تدریس می شود تمارینی دارد که در جلسات بعد حل شده و توضیح داده می شود.

برخی از موضوعات این دوره عبارت است از: 1- آشنایی با تعریف صرف و نحو 2- صرف افعال ثلاثی مجرد و مزید 3- ابواب ثلاثی مجرد و مزید و معانی ابواب ثلاثی مزید 4- ساخت فعل مجهول و فعلهای دیگری که معنای فعل مجهول می دهد 5- ساخت فعل امر 6- آشنایی با انواع معرب و مبنی 7- صرف افعال منصوب و مجزوم و توضیح عوامل جزم و نصب 8- آشنایی با مذکر و مونث 9- آشنایی با مفرد، مثنی و جمع 10- زمان افعال در عربی ( بصورت مثبت و منفی) که این بحث بسیار مهم و کاربردی است. 11- اعداد و ساعت 12- اسامی اشاره 13- ضمایر متصل و منفصل 14- انواع اعراب اسم ( مرفوع و مجرور و منصوب) و علایم اعراب

مباحث دیگری هم به این دوره اضافه خواهد شد و تعداد جلسات افزایش خواهد یافت. افرادی که از قبل ثبت نام کرده اند جلسات بعدی را هم می توانند ببینند.

تماشای چند دقیقه از دوره برای آشنایی با فضای کلاس

هزینه دوره 

هزینه  22 جلسه تصویری + جزوات  300 هزار تومان است.

ان شاء الله تعداد جلسات برای همه تا 30 جلسه افزایش خواهد کرد. ( بدون افزایش هزینه)

 ثبت نام

برای ثبت نام، موارد زیر را از طریق ایتا، واتس اپ یا تلگرام به شماره ای که در ادامه می آید ارسال کنید تا لینک جلسات خدمت شما ارسال شود:
1- نام و نام خانوادگی
2- شماره تماس ترجیحا دارای پیام رسان ایتا و در غیر اینصورت تلگرام.
3- تصویر فیش واریزی به مبلغ 300 هزار تومان برای هر ترم.

شماره کارت:
5041-7210-3810-2886
بانک رسالت – به نام محمد باقر اسدی

لطفا موارد فوق را در یکی از پیام رسانهای ایتا، واتس اپ یا تلگرام به شماره زیر ارسال کنید:
09385018266
برای اطلاعات بیشتر لطفا به همین شماره در ایتا، واتس اپ یا تلگرام پیام صوتی یا متنی ارسال کنید.

 


مطالب مرتبط

دسته بندی موضوعات

فیلم های آموزشی

آمار سایت