معرفی کتابها و دوره ها

لایو محمد باقر اسدی با موسسه سامی پیرامون فواید یادگیری مکالمه عربی فصیح و کاربردهای آن

پنجشنبه 16 دی 1400

حتما تا حالا شنیدین که میگن مکالمه به عربی فصیح خنده داره یا مثل صحبت به زبان شاهنامه در زبان فارسیه؟ اگه این سوال در ذهن شما هم هست حتما این لایو رو ببینین.

با توجه به تبلبغات منفی زیاد درباره مکالمه عربی فصیح و اطلاعات غلطی که درباره آن ارائه می شد، به دعوت دوستانم در موسسه سامی در این گفتگوی اینستاگرامی شرکت کرده و درباره کاربردهای عربی فصیح کلاس مکالمه عربی کاربردهای عربی فصیحصحبت کردم.

نکته مهمی که در این لایو بر آن تأکید کردم این است که تصویر ارائه شده از زبان عربی فصیح تصویر کاملی نیست و همه ابعاد آن را شامل نمی شود. عربی فصیح هم می تواند زبانی تاریخی ، دینی ، ادبی و رسمی باشد و هم می تواند تا حد زیادی به لهجه های عامیانه نزدیک باشد. هم می تواند شبیه صحبت عربهای قبل از اسلام و صدر اسلام باشد، هم می تواند تا حد زیادی به لهجه های عامیانه نزدیک شود و حتی به عربهایی که از کشورهای مختلف هستند و بعضا لهجه های هم را کامل متوجه نمی شوند کمک می کند که منظور همدیگر را کامل متوحه شوند.

با تمرکز بر کلمات رایج عربی فصیح و کلماتی که با لهجه های عامیانه مشترک هستند، عربی فصیح زبان مناسبی برای گفتگو با عرب زبانان خواهد بود. البته ناگفته نماند که بهترین گزینه برای صحبت در هر کشوری لهجه آن کشور است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تماشای آنلاین در یوتیوب ( نیاز به وی پی ان دارد)

 

تماشای آنلاین در پیج اینستاگرام محمد باقر اسدی ( دو دو بخش به علت محدودیت اینستاگرام)

بخش اول:

 

 

تماشای آنلاین در آپارات

 


مطالب مرتبط

دسته بندی موضوعات

فیلم های آموزشی

آمار سایت